Välkomna

I dagens stressiga samhälle har väl alla nångång känt sig rädda och lite osäkra.
Man vet inte riktigt vad eller vem man kan lite på.

Vad kommer här näst, är det är fel på mig?

Med den här bloggen kommer vi ge dig alla svaren som du sökt så länge efter.
Du kommer få facit i handen!
Lösning på allt de som fått dig att ligga sömnlös så många nätter.
Bloggen kommer att liknas vid den ledstjärna som de tre vise männen följde en julafton för drygt tvåtusen år sedan.

Och vi räknar såklart uppifrån och ner, det blir mer spännande så.

Top Ten obotliga sjukdomar:

10. AIDS/Hiv
Obotlig sjukdom som smittar via sex, har tagit livet av X antal miljoner. Vår tids pesten.

9. Pest
Tog livet av en tredjedel av Europas befolkning under medeltiden, fem smultron.
Finns i tre former; blodpest, böldpest och lungpest.

8. Struma
Världens mest irriterande sjukdom man går runt och är trött och grinig hela tiden, den går aldrig över.

7. Akromegali 
För hög produktion av tillväxthormon. Händer, fötter, näsa, haka och öron förstoras så man ser ut som ett jävla freak med uppblåsta läkarhandskar på händerna.

6. ALS 
Musklerna och vävnad bryts ner långsamt, ända tills du blir förlamad och sen antagligen kvävs till döds.
ÄGD!!!

5. Fågelinfluensa
Din kropp utvecklas till en fågel, först får du klor och sedan fjädrar. De flesta dör när de flyger in i en ruta. Mest asiater och sånt drabbas.

4. Rabies
Du blir biten av något äckligt djur som har rabies, gör att du blir asarg och får raserianfall. Du dör när den del av hjärna som kontrollerar andningen drabbas.

3. Downs syndrom
kromosomavvikelse, också känd på skolgården som "JÄVLAMONGOKONGOMONGO!"
- Joelbitar hade det!!!!
- Nej, han var ju cp.
- Är inte det samma sak?
- HAHAHAAAA

2. Dvärg
Man är askort helt enkelt. "we like to be called 'little people'"

1. Progeria 
sjukdomen som gör så att du är 80 år gammal när du egentligen är typ 8. Det är som att vara född på ett skottår fast på riktigt och dubbelt så fort.

//Kalcium & Andysilent



Kommentarer
Postat av: Andrea

you have waay too much free time :P

2006-10-04 @ 20:02:03
Postat av: rebbis

varför blir ni alltid så elaka när ni är tillsammans? ni borde ge bröd till gamla gummor eller nåt istället.

2006-10-04 @ 20:43:37
Postat av: Linda

Jag kännerilajnen en som har strumilajnen...

2006-10-05 @ 18:35:45
Postat av: carlbanan

Jag har fågelinfluensan, KRAX!

2006-10-05 @ 18:38:58
Postat av: Niklas

Du får lägga in någonting om oss.. Dick hälsar!

2006-10-05 @ 19:25:02
Postat av: bror

hahaha javla cp:en.. fett skona listor!! vantar fortfarande pa "topp ten strul pa varmdo gymnasium"

2006-10-05 @ 20:14:23
Postat av: Hebban

Alltså, gunstig junkrar, hur skulle det vara med en TopTen lista på bästa TopTen listor för oss vilsna vise män i behov av två självlysande ledstjernor!

2006-10-05 @ 20:34:42
Postat av: Andysilent

haha, satan vad schöna ni är kära vänner!!
Det kommer komma en topten stammisar på toptenbloggen om ett tag.

Och släkten är här med, Både bror och far. Det är stort.

2006-10-05 @ 23:57:14
Postat av: Toone

nej, ingen kvinna i köket.
då blir det till att utrymma.
Det är nog jobbigt med aids.
min mamma har giftstruma men sen fick hon tabletter och nu får raserianfall om man häller fel sås på fel maträtt.

2006-10-06 @ 00:05:58
Postat av: Gamle räven J

Tror fan progeria är ännu värre än 8ggr så fort. FAKTAFEL ANDY. Dock stämmer det där med fågelinfluensan, den har jag själv fått erfara. Men fan det är en bättre känsla än alla jävla sinnesstimulerande ämnen.

2006-10-06 @ 01:53:32
Postat av: Mamman

Hur gick det på historieprovet som ni båda SKULLE ha pluggat till när denna Blogg fick se dagens ljus?
Ni är tokiga! I love you!

2006-10-06 @ 11:29:55
Postat av: madonna

Ni har glöm att mna kan ha SEX i hissen =)

2006-10-06 @ 15:53:11
Postat av: olof

progeria ftw!

men hade inte joelbitar downs syndrom?

2006-10-07 @ 23:34:24
Postat av: clark kent

haha fan va ägd man blir av ALS jag hade det ett tag men duvet vad man säger.. you cant kill superman unless your wearing tights..

2006-10-08 @ 16:56:40
Postat av: Andysilent

SCHÖNAST att superman har kommenterat min och Kalciums blogg, vadå, hur respelt är inte det liksom?

2006-10-08 @ 17:02:17
Postat av: Okej!?

orka palla ofta... inte mycket mer att säga.

2006-10-08 @ 20:56:02
Postat av: Din slyna

Asså. ja vart ju hotad till livet att skriva något här. så ja har väll inte så mycket till val.

Varför tog Darth vader kompledigt?
Han vill åka och sola.

2006-10-09 @ 23:07:55
Postat av: Bäverns vänner

Vette fan om ni är outbildade eller bara sammare, men ni har iallafall missat det grövsta djur som finns.
Bävern: (antidofilus dofilus) Härstammar från dess utdöde fader den sabeltandade bävern (io ifikus). När den sumpade sina rovtänder under evulotionen kunde den inte anpassa sig till att inte simma runt och döda saker bara för att det var jul (eller påsk), men den kunde inte heller fortsätta, då den inte kunde uppbåda några livshotande skador med sina små stumpar. Då valde den att tracka ner på det mest försvarslösa på vår jord...Nämligen träd. Evil or What??

2006-10-10 @ 21:01:14
Postat av: Anonym

n00bs

2006-10-12 @ 20:48:44
Postat av: FinnneN^

:D:D:D:D:D:D:D:D:D
uuugghh raaaa grrrrr grrrr *death-metal*

2006-10-13 @ 16:05:48
Postat av: gott

måste erkänna att det var en skön läsning denna blogg bjöd på// tack ska ni ha //

2006-10-13 @ 17:22:50
Postat av: Schoultz

Fan va jag har skrattat nu... köksredskapen var ju bäst
hehhe.. "nr. 2".. höhö...

Lagom Evil du är.. (och jag som trodde Palle var Evil :S ?!?!?)

2006-10-13 @ 20:52:18
Postat av: Andysilent

haha, schoultz din gamle skojjare, Tack tack, sprid till alla på vilken skola du nu än går på och du får fem smultron i en blogg framöver.

Och sen bara en liten petitess, vi är två om den här bloggen. Så det är inte bara jag bara för att jag kommenterar mest.

Puss

2006-10-14 @ 17:44:34
Postat av: Sorken

jag fattar inte hur ni orkar, men det är kul att ni gör det, ni har förgyllt min måndagsmorgon =)

jag ska tänka på era roliga listor oh elaka skämt när jag sakta avlivas på svenska lektionen....

2006-10-16 @ 07:37:07
Postat av: Memelie

Ni har en humo utöver det vanliga, men va fan , de niiice

2006-10-17 @ 21:40:17
Postat av: "Schoultzigubben"

I appologise foer mitt misstag. Förlåt Kalcium.

2006-10-18 @ 16:06:10
Postat av: Herr. Krullhår

Den där progeria eller va de hette e ju skit praktiskt, fatta va lätt man kan köpa ut sprit på systemet eller tobak! xD Jag tror nog min "kompis" hadde rabies. Det hände nämnligen 2 ggr att han sprang runt i skolan (utan någon särskild anledning) slog allt som rörde sig och skrek. Den andra gången hadde han hittat en tung järn kedja som han gick lös med. Han knuffade ner mig på golvet och försökte slå mig med den men med mina asgrymma reflexer så lyckades jag rulla undan i sista sekunden! (; Jag tror att han blev biten av klassens dvärg men jag är inte säker för han brukar kramas mest när han blir arg...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback